myWayPoint :: FAQ
Goedemorgen, kunnen wij u helpen?

 Selecteer soort en product
product soort
product

 Gevonden:
Zumo 210/220/660: Hoe ontgrendel ik de kaarten in Mapsource?

Onderstaande werkt zodra je City Navigator wel kunt installeren, maar niet kunt ontgrendelen. Maar in alle gevallen is het advies eerst dit artikel te volgen. Als dat niet werkt, kan je deze handleiding volgen.

Voor het ontgrendelen van de kaarten in Mapsource dient u een ontgrendel-code in te voeren.

Als deze code niet op een los geel briefje bijgeleverd is, dan kunt u de code uitlezen nadat het toestel bij MyGarmin.com geregistreerd is.
Daarna kunt u de code rechtstreeks in Mapsource zetten, via Hulpprogramma's - Kaartproducten beheren - Ontgrendelbare Regio's - Toevoegen...

Vanaf de 2010 versie van City Navigator moet de volgende procedure gevolgd worden. Online ontgrendelen via de website van Garmin:

Ga naar garmin.com

Volg daar de genoemde stappen:

De kaarten op uw toestel zijn voorafgaand aan de aankoop al ontgrendeld.
Sluit uw toestel aan op de USB-poort van uw computer en klik op de knop "Zoeken naar toestellen". Als uw toestel wordt gevonden, dient u het serienummer op te geven dat zich onder de batterij in het GPS-toestel bevindt en op de knop "Sleutels ophalen" te klikken. (het veld met de product/couponcode laat u dus leeg)
Als dit is gebeurd, is de geïnstalleerde MapSource-software klaar om te worden gebruikt.

Mocht de procedure niet werken (ondanks de melding dat de kaarten ontgrendeld zijn), gebruik dan een andere internet browser zoals FireFox of Google Chrome. En herhaal daarmee de procedure op bovengenoemde website.



Artikel toegevoegd op: 11-05-2009