myWayPoint :: FAQ
Goedemiddag, kunnen wij u helpen?

 Selecteer soort en product
product soort
product

 Gevonden:
Motorkaart in Zumo geeft geen aanwijzingen

Indien je in de Zumo 340/345/350/390/395/590/595 de OnRoute Motorkaart hebt staan, kan het voorkomen dat als je van kaart wisselt (van City Navigator naar Motorkaart en andersom) je geen gesproken en visuele aanwijzingen meer krijgt.

De oplossing is vrij eenvoudig:

Wissel eerst van kaart (in het menu "kaart en voertuig" en dan "mijn kaarten").
Zorg er voor dat de OnRoute Motorkaart en de City Navigator (CN) niet tegelijkertijd aanstaan. Als de OnRoute Motorkaart gebruikt wordt, moet de City Navigator uitgeschakeld zijn. Afhankelijk van de versie OnRoute Motorkaart kan het zijn dat je meerdere versie van de OnRoute Motorkaart ziet, deze schakel je allemaal in.








Start daarna het toestel volledig opnieuw op (aan/uit knop 5 seconden indrukken, en vervolgens op Uit drukken):




Wacht een aantal seconden, en zet dan het toestel weer aan.
Het toestel zal nu weer netjes aanwijzigen gaan geven.

Met andere woorden, de Zumo werkt alleen goed met de kaart die aanstaat ten tijde van het inschakelen van het toestel.

Artikel toegevoegd op: 08-08-2012