myWayPoint :: FAQ
Goedemorgen, kunnen wij u helpen?

 Selecteer soort en product
product soort
product

 Gevonden:
Problemen met overzetten van kaarten met Basecamp 4.7.0: vorige versie installeren

Met het uitbrengen van Basecamp 4.7.0. is er ook een probleem geïntroduceerd. Het overzetten van kaarten kan problemen opleveren.
Als dat speelt is de oplossing om de vorige versie van Basecamp en MapInstall te installeren.

Verwijder eerste de geïnstalleerde Basecamp, en installeer daarna de vorige versie.
Installeer eerst MapInstall, en daarna Basecamp.

Hier kan je de vorige versies downloaden.

Windows:
Mapinstall 4.0.4.
Basecamp 4.6.2.


Soms verschijnt er bij het installeren van de oudere versie een foutmelding met betrekking tot "language.dll".
In dat geval is niet alles van Basecamp verwijderd, waardoor bestanden van verschillende versies door elkaar lopen. De oplossing is om dan eerst alles van Basecamp en MapInstall op te ruimen.
Een programma waarmee dit kan is Revo Uninstall. Kies de Free Download versie.
Wij geven overigens geen ondersteuning op dit programma.


De volgende stappen alleen uitvoeren indien je de stappen daadwerkelijk begrijpt. Dit is volledig op eigen risico

Soms is het probleem door Revo Uninstaller nog niet opgelost. In dat geval kunnen de bestanden handmatig verwijderd worden.
Blader in de verkenner naar de map C:\Program Files (x86)\Garmin\MapInstall\
Verwijder hier de aanwezige bestanden, maar laat de onderliggende mappen staan!
Voer dan opnieuw de installatie van MapInstall 4.0.4 uit.


Mac
MapInstall 4.1.1.
Basecamp 4.6.3.

Artikel toegevoegd op: 14-09-2018